
| Oznaczenie po modernizacji | Przebudowa z | numer fabryczny | Zakład modernizujący | Data modernizacji | Data i rodzaj ostatniej naprawy |
| SP32-202 | SP32-046 | 25278/1987 | ZNLS Piła | 30.03.2001 | Rev.30.01.2007 NEWAG Nowy Sącz |
SP32-046 po przebudowaniu na SP32-202 trafiła do Jasła (CM Nowy Sącz), gdzie pracowała osiem lat, prowadząc pociągi min. do Rzeszowa i Zagórza. W międzyczasie przeszła w Nowym Sączu naprawę rewizyjną. Po podziale PKP na spółki przejęło ją PR Rzeszów. We wrześniu 2009 została przeniesiona do Chojnic (PR Gdynia). Tak jak inne „Chojniczanki” obsługiwała pociągi min. do Trójmiasta i Piły. W sezonie wakacyjnym prowadziła również pociągi sezonowe na Półwysep Helski. W styczniu 2011 przeniesiono ją do Krzyża (PR Krzyż), gdzie jeszcze przez cztery lata pracowała na liniach do Poznania, Gorzowa Wielkopolskiego i Piły ( i dalej do Chojnic). Lokomotywa zakończyła pracę 23 stycznia 2015 i od tego czasu jest odstawiona w Krzyżu.

Lokomotywie nadano numer EVN: 92 51 1630 004-5 PL-PREG
29 maja 2020 roku właściciel lokomotyw wystawił ją wraz z ośmioma innymi na sprzedaż. Cena wywoławcza to 490 000 PLN. Za tą kwotę nie było jednak chętnych na zakup.
W lutym 2024 lokomotywy serii SP32 o numerach 201, 202 oraz 204 zostały zakupione przez firmę zajmującą się przetwarzaniem surowców wtórnych z Sokołowa Podlaskiego. Przewoźnik SKPL zabrał je z Krzyża 7 lutego 2024 – na miejsce dotarły 9 lutego 2024 i była to pierwsza od wielu lat relokacja pojazdów tej serii. Tutaj lokomotywy zostaną fizycznie skasowane.

