24 lipca 2003 |Zamość| SP32-207 z pociągiem osobowym R-22232 z Zamościa do Zawady. Pociąg osobowy w tak krótkiej relacji to po prostu „łącznik” do pociągu pośpiesznego „Roztocze”.
Oznaczenie po modernizacji | Przebudowa z | numer fabryczny | Zakład modernizujący | Data modernizacji | Data i rodzaj ostatniej naprawy |
SP32-207 | SP32-053 (062) | 25313/1988 | ZNTK Poznań | 30.05.2001 | Rev. 30.04.2005 ZNTK Nowy Sącz |
Lokomotywa po modernizacji trafiła do pracy w Lublinie (CM Lublin, a od maja 2008 PR Lublin). Pojawiała się więc z pociągami w Zamościu, Hrubieszowie czy Rzeszowie. W marcu 2009 została przeniesiona do PR Gdynia (Chojnice). Nie mam jednak pewności, czy pracowała jeszcze w sezonie 2009 na linii Helskiej. Obecnie jest odstawiona w Krzyżu.
11 listopada 2017 |Krzyż| SP32-207 odstawiona na terenie właściciela – „Przewozów Regionalnych”.
Lokomotywę w tej chwili dość łatwo rozpoznać – jako jedyna nie ma nie tylko żadnych tabliczek, ale również żadnych namalowanych oznaczeń. Mogę tylko przypuszczać, że być może w Chojnicach poczyniono pierwsze przygotowania do naprawy rewizyjnej – zmatowiono stare powłoki malarskie. Ale to tylko moje przypuszczenia.
Do ciekawostek należy fakt, że w kwietniu 2014 roku „Przewozy Regionalne” sp z o.o. rozpisały przetarg na naprawę dwóch silników spalinowych MTU 12V396TC-14 wraz z regulatorami – między innymi silnik nr 5583736 pochodzący z SP32-207. Było to prawdopodobnie przygotowanie do kolejnego podejścia do przeprowadzenia P4 – poza silnikiem spalinowym resztę czynności planowano zrealizować systemem gospodarczym w Krzyżu – podobnie jak w przypadku chociażby SM42. Nie wyłoniono jednak zwycięzcy przetargu i do naprawy nie doszło.