SP32-209

SP32-209_Kr_20130910

10 września 2013 |Krzyż| SP32-209 odstawiona dosłownie „w krzaki”.
Oznaczenie po modernizacji Przebudowa z numer fabryczny Zakład modernizujący Data modernizacji Data i rodzaj ostatniej naprawy
SP32-209 SP32-062 (110) 25417/1989 ZNTK Poznań 31.01.2003 N.Gł. 31.01.2003 ZNTK Poznań

SP32-209 formalnie powstała w wyniku modernizacji SP32-110 w ZNTK Poznań. Jednak faktycznie pojazd przebudowano z lokomotywy SP32-062. Pojazd o numerze 110 był prawdopodobnie w złym stanie technicznym i został wykorzystany przez ZNTK Poznań jako magazyn części, a ostatecznie zezłomowany. SP32-209 to jedna z trzech modernizacji wykonana dwa lata po pierwszych siedmiu egzemplarzach.

Eksploatowana od początku na Dolnym Śląsku z pociągami na niezelektryfikowanych liniach wokół Wałbrzycha i Kamieńca Ząbkowickiego. W kwietniu 2010 jako sprawna przekazana wraz z SP32-208 i 209 z PR Wrocław do PR Gdynia. Tam w sezonie wakacyjnym prowadziła pociągi min. z Chojnic na Hel.

SP32_209_tablica_290913_radziolpl

29 września 2013 |Krzyż| Tabliczki na budce SP32-209. Wydzielenie „Przewozów Regionalnych” z Grupy PKP skutkowało usunięciem tabliczek „PKP” z lokomotyw. Po lewej w ramce widoczna informacja o zakładzie przeprowadzającym modernizację i naprawę główną – miały ją w formie takiej naklejki wszystkie SP32-2XX po ZNTK Poznań.

Lokomotywa w styczniu 2011 już jako niesprawna została przetransportowana z Chojnic do Krzyża, gdzie stoi do dnia dzisiejszego.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s