13 marca 2007 |Sieraków Wlkp.| ST43-100 najeżdża na widoczny w oddali skład pociągu zdawczego do Zbąszynka. Po lewej budynek stacyjny pełniący wówczas już tylko funkcję mieszkalną.
W 2007 roku Huta Szkła „Warta” sporadycznie nadawała jeszcze przesyłki kolejowe. Nie utrzymywano już jednak bocznicy kolejowej prowadzącej na teren zakładu od strony nastawni wykonawczej. W ogrodzeniu dzielącym firmę od stacji wmontowano dużą bramę i ułożono płyty przejazdowe pomiędzy torami. W ten sposób umożliwiono wyjazd ciężarówek wprost na ładownię stacyjną. Tam z pomocą wózka widłowego przeładowywano palety z wyrobami szklanymi z naczep do wagonów z przesuwanymi ścianami.
13 marca 2007 |Sieraków Wlkp.| ST43-100 stoi na torze ładowni. Po prawej widoczna paleta z wyrobami szklanymi i wózek widłowy.
Huta Szkła wysyłała wówczas swoje wyroby do Kazachstanu. Czasem transport składał się z jednego, a czasem z trzech wagonów. Nadawane były ze zmienną częstotliwością – raz w tygodniu lub raz w miesiącu.
Mimo ostrych promieni słońca dni były nadal chłodne. O trwającym sezonie zimowym świadczą chociażby zaklejone otwory wentylacyjne w obu kabinach lokomotywy. Ten dość nieestetyczny sposób „docieplenia” kabin był wówczas w Czerwieńsku powszechnie praktykowany – większość lokomotyw posiadała takie „ozdobniki”.