18 marca 2015 |Węglewo| X4EC-034 pędzi po torze doświadczalnym Instytutu Kolejnictwa.
Panning (czy też po polsku: panoramowanie) to w fotografii technika wykonywania zdjęć obiektów będących w ruchu w taki sposób, że podążając obiektywem aparatu za obiektem uzyskujemy jego ostry obraz przy jednoczesnym rozmyciu pozostałych (nieruchomych) elementów na otrzymanym obrazie. Im dłuższy czas otwarcia migawki zastosujemy, tym większe rozmycie uzyskamy.
W 2010 roku Siemens zaprezentował następcę platformy Eurosprinter – platformę lokomotyw Vectron. Zaoferowano wersję na prąd stały, na prąd przemienny oraz wersję wielosystemową. Koncepcja zakładała również wersję spalinową, wersję elektryczną z silnikiem dojazdowym oraz wersję spalinowo-elektryczną (o mocy na silniku spalinowym porównywalnej z tą osiąganą przy zasilaniu z sieci trakcyjnej).
Na fotografii widzimy wyprodukowaną w 2013 roku lokomotywę o numerze fabrycznym 21828 należącą wówczas do producenta. Otrzymała ona EVN „91_51_5170_034-0 PL-PCW” Była oznaczana również jako X4EC-034. Jest to wersja DC o mocy 5400kW, prędkości maksymalnej 160km/h i z polskimi systemami bezpieczeństwa (SHP/RS). Była testowo eksploatowana przez kilku przewoźników w kraju. W 2015 roku między innymi przez Freightliner PL sp. z o.o. W 2018 roku została wyposażona we włoskie systemy bezpieczeństwa i sprzedana do MRCE, które oznaczyło ją EVN: „91_83_2191_023-7_I-DISPO”.