
Pierwszym przydziałem lokomotywy serii SP32 o numerze 096 (numer fabryczny 25360/1988) była lokomotywownia w Wałbrzychu. W 1995 w Zakładach Naprawczych Lokomotyw Spalinowych w Pile przeprowadzono naprawę rewizyjną połączoną z wymianą silnika spalinowego – oryginalny silnik M820SR zastąpiono wyprodukowanym przez FAUR na licencji MTU silnikiem 12V396TC12 o mocy 830kW z mikroprocesorowym sterownikiem Woodward. Szerzej o tej modernizacji można przeczytać tutaj.

W wyniku podziału taboru należącego do PKP pomiędzy spółki od maja 2008 pojazd trafił do PKP Przewozy Regionalne – Zakład Przewozów Regionalnych we Wrocławiu. Spółka PKP PR przeniosła pojazd w 2009 roku do Gdyni – fizycznie lokomotywa miała stacjonować w Chojnicach prowadząc pociągi do Tczewa, Gdyni oraz na Hel. Pojazd miał problemy z silnikiem spalinowym – na wielu zdjęciach z okresu eksploatacji w Chojnicach widoczny jest intensywny, czarny dym z układu wydechowego.

Lokomotywę odstawiono prawdopodobnie w okolicy 2011 roku – dokładnej daty do tej pory nie ustaliłem. Dzięki filmowi w serwisie youtube udało się za to precyzyjnie określić datę fizycznej likwidacji – 22 sierpień 2013 roku.
