ET41-186

ET41-186_radziolpl_131117

13 Listopada 2017 |Palędzie| ET41-186 z pociągiem relacji Jaworzno Szczakowa – Szczecin Port Centralny pędzi po magistrali E20 w kierunku Rzepina.

Lokomotywa w trakcie ostatniej naprawy P5/1+M ( czyli naprawy głównej połączonej z modernizacją) otrzymała schemat malowania nawiązujący do fabrycznego schematu, w jakim lokomotywy typu 203E opuszczały bramy zakładów im. H. Cegielskiego w Poznaniu. Dyskusyjnym jest fakt zastosowania takiego schematu na egzemplarzu poddawanym modernizacji (min. przebudowa kabiny maszynisty – nowy pulpit, klimatyzacja kabiny maszynisty, likwidacja okien w drzwiach, reflektory halogenowe, modernizacja układów elektrycznych WN i NN), zamiast w jednym z poddawanych naprawom P4 (rewizyjnym) i pozostającym w oryginalnym kształcie.

Lokomotywa opuściła bramy PKP Cargotabor w Ostrowie Wielkopolskim z datą zakończenia naprawy: 31.10.2017

2 comments

    • W praktyce w trakcie najbliższej naprawy rewizyjnej również może stracić obecne barwy. Chodziło mi raczej o sam fakt wybrania takich barw dla modernizowanej lokomotywy. Staram się też zrozumieć racje drugiej strony – z punktu widzenia mojego zawodu większe znaczenie ma ergonomia pulpitu, sprawne oświetlenie czołowe i wyciszona kabiny niż kolory pudła.

      Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s