ET41-186

ET41-186_radziolpl_131117

13 Listopada 2017 |Palędzie| ET41-186 z pociągiem relacji Jaworzno Szczakowa – Szczecin Port Centralny pędzi po magistrali E20 w kierunku Rzepina.

Lokomotywa w trakcie ostatniej naprawy P5/1+M ( czyli naprawy głównej połączonej z modernizacją) otrzymała schemat malowania nawiązujący do fabrycznego schematu, w jakim lokomotywy typu 203E opuszczały bramy zakładów im. H. Cegielskiego w Poznaniu. Dyskusyjnym jest fakt zastosowania takiego schematu na egzemplarzu poddawanym modernizacji (min. przebudowa kabiny maszynisty – nowy pulpit, klimatyzacja kabiny maszynisty, likwidacja okien w drzwiach, reflektory halogenowe, modernizacja układów elektrycznych WN i NN), zamiast w jednym z poddawanych naprawom P4 (rewizyjnym) i pozostającym w oryginalnym kształcie.

Lokomotywa opuściła bramy PKP Cargotabor w Ostrowie Wielkopolskim z datą zakończenia naprawy: 31.10.2017

2 comments

    • W praktyce w trakcie najbliższej naprawy rewizyjnej również może stracić obecne barwy. Chodziło mi raczej o sam fakt wybrania takich barw dla modernizowanej lokomotywy. Staram się też zrozumieć racje drugiej strony – z punktu widzenia mojego zawodu większe znaczenie ma ergonomia pulpitu, sprawne oświetlenie czołowe i wyciszona kabiny niż kolory pudła.

      Polubienie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s