10 października 2009 |Uherce – Olszanica|SP32-073 z pociągiem specjalnym „Pożegnanie serii SP32 w Bieszczadach”.
Pierwszym przydziałem lokomotywy serii SP32 o numerze 073 (numer fabryczny 25337/1988) była lokomotywownia w Wałbrzychu. W okresie od 31 sierpnia 1994 do 31 maja 1995 w Zakładach Naprawczych Lokomotyw Spalinowych w Pile przeprowadzono naprawę rewizyjną połączoną z wymianą silnika spalinowego – oryginalny silnik M820SR zastąpiono wyprodukowanym przez FAUR na licencji MTU silnikiem 12V396TC12 o mocy 830kW z mikroprocesorowym sterownikiem Woodward. Szerzej o tej modernizacji można przeczytać tutaj.
10 października 2009 |Zagórz|Tablica fabryczna SP32-073. Widoczny numer fabryczny 25337 i rok produkcji – 1988.
Na początku 2006 roku lokomotywę przeniesiono z Dolnego Śląska w Bieszczady – ze stanu Zakładu Taboru we Wrocławiu na stan Zakładu Taboru w Sączu. Pracowała w Jaśle prowadząc pociągi min. do Zagórza, Łupkowa i Rzeszowa. W wyniku podziału taboru należącego do PKP pomiędzy spółki od maja 2008 pojazd trafił do PKP Przewozy Regionalne – Zakład Przewozów Regionalnych Rzeszów.
27 grudnia 2017 |Krzyż|SP32-073 odstawiona wraz z SU45-164 i SU45-116. Z pojazdu zniknęły już oznaczenia i wiele innych elementów.
16 maja 2020|Krzyż|Fotografia odstawionej SP32-073 po kolejnych trzech latach ujawnia wiele nowych ognisk rdzy na poszyciu.
We wrześniu 2009 roku podjęto decyzję o przeniesieniu wszystkich lokomotyw serii SP32 do Pomorskiego Zakładu Przewozów Regionalnych w Gdyni. Miały stacjonować w Chojnicach. SP32-073 jednak już praktycznie nie pracowała na pomorzu – została odstawiona najpierw w Chojnicach, a potem przetransportowana do Krzyża. Tam stoi do dnia dzisiejszego.