29 kwietnia 2011 |Chełmsko|SM31-062 ze składem cystern wypełnionych surową ropą naftową zmierza do Kostrzyna nad Odrą.
Wiosenny obrazek z okolic Skwierzyny. W tamtym okresie obsługę terminala PGNiG w Wierzbnie zapewniało PKP Cargo. Pociągi zdawcze w relacji Kostrzyn Tow.- Wierzbno – Kostrzyn Tow. najczęściej obsługiwane były przez lokomotywy SM31 z Kostrzyna, czyli należące do CT Szczecin. Do manewrów na terenie terminala oddelegowana była SM30. Okresowo zabierano ją na tankowanie, przywożąc w zamian w składzie pociągu inny egzemplarz.
W 2011 roku niebieskie malowanie lokomotyw narodowego przewoźnika towarowego było już dość rozpowszechnione, jednak nadal można było spotkać wiele pojazdów trakcyjnych w zielonych barwach.
W okolicy Międzychodu wiele budynków stacyjnych wygląda tak jak ten na zdjęciu. Niemcy powielali ten projekt łączący funkcje magazynowe, ekspedycyjne i mieszkalne na dziesiątkach budowanych stacyjek na liniach dzisiejszej Wielkopolski i Dolnego Śląska.