„Zdawczy” w Chełmsku

290411_SM31-062_Chełmsko_radziolpl

29 kwietnia 2011 |Chełmsko|SM31-062 ze składem cystern wypełnionych surową ropą naftową zmierza do Kostrzyna nad Odrą.

Wiosenny obrazek z okolic Skwierzyny. W tamtym okresie obsługę terminala PGNiG w Wierzbnie zapewniało PKP Cargo. Pociągi zdawcze w relacji Kostrzyn Tow.- Wierzbno – Kostrzyn Tow. najczęściej obsługiwane były przez lokomotywy SM31 z Kostrzyna, czyli należące do CT Szczecin. Do manewrów na terenie terminala oddelegowana była SM30. Okresowo zabierano ją na tankowanie, przywożąc w zamian w składzie pociągu inny egzemplarz.

W 2011 roku niebieskie malowanie lokomotyw narodowego przewoźnika towarowego było już dość rozpowszechnione, jednak nadal można było spotkać wiele pojazdów trakcyjnych w zielonych barwach.

W okolicy Międzychodu wiele budynków stacyjnych wygląda tak jak ten na zdjęciu. Niemcy powielali ten projekt łączący funkcje magazynowe, ekspedycyjne i mieszkalne na dziesiątkach budowanych stacyjek na liniach dzisiejszej Wielkopolski i Dolnego Śląska.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s