
Cały świat stara się powoli wrócić do normalności. Znoszone są kolejne restrykcje i branża turystyczna powoli się odradza. Mimo ogromnego głodu podróży zagranicznych ze względu na możliwe utrudnienia wielu z nas wybierze wakacje w kraju. Oprócz tradycyjnego Bałtyku, Mazur i gór wielu z nas z pewnością ruszy zwiedzać miasta, poznawać ich zabytki, architekturę i historię. I głównie do tych ludzi skierowana jest nowa kampania promocyjna stolicy Małopolski pod hasłem „A Ty? Co widzisz w Krakowie?”. Akcja, przygotowana przez miasto wraz z Małopolską Organizacją Turystyczną, ruszyła 1 czerwca i potrwa do 30 września tego roku. Będzie zachęcać turystów do odkrywania królewskiego miasta na nowo. Graficzny motyw przewodni kampanii to oko smoka wawelskiego z wymiennymi obrazkami. Skojarzyć je można m.in. z projektorem, do którego każdy wkłada własne slajdy. Jak każdy przywozi z podróży własne, niepowtarzalne wspomnienia. Na kampanię składają się między innymi billboardy i wielkoformatowe reklamy w największych polskich miastach, reklamy w radiu i telewizji oraz w prasie. Jednym z ciekawszych pomysłów jest umieszczenie promocyjnej grafiki na dwóch lokomotywach „PKP Intercity”. Jeżdżąc po Polsce, Niemczech i Czechach (to lokomotywy wielosystemowe typu ES64U4-D – polska seria EU44) będą promować miasto wśród pasażerów pociągów dalekobieżnych. Jako pierwsza okleinę otrzymała EU44-007. Niecierpliwie czekamy na zapowiadaną drugą lokomotywę w podobnych barwach.
Oparto na informacji prasowej ze strony kraków.pl
Wygląda to wyjątkowo paskudnie.
PolubieniePolubione przez 1 osoba